Neestrup erkender: FCM er Danmarks bedste hold

Foto: NetSuperligaen.dk

Jacob Neestrup synes ikke, at man kan tale om et egentligt tronskifte i dansk fodbold, men han erkender, at FC Midtjylland er Danmarks bedste hold lige nu.

Lige nu er det FC Midtjylland, der er det bedste hold i dansk fodbold.

Det siger Jacob Neestrup, men FC København-cheftræneren mener imidlertid ikke, at man kan tale om et tronskifte i dansk fodbold.

“Sådan kan du ikke sætte det op. Jeg kan huske for et års tids siden, der havde vi været klart det bedste hold i Danmark med to danske mesterskaber i træk, the double, to Champions League – efterfølgende også en ottendedelsfinale i Champions League,” siger FCK-cheftræneren til bold.dk og uddyber:

“For præcis et år siden var det min kollega i Herning, der fik alle de negative spørgsmål. De havde lige spillet nedrykningsspil,” forklarer Neestrup.

“Men lige nu dags dato har FCM været det bedste hold i Danmark. Uden tvivl – fordi de har vundet et fortjent dansk mesterskab, og fordi de ligger nummer et. Den kredit skal de have,” udtaler Jacob Neestrup.

FC København tager imod AaB mandag aften.

Scroll to Top